Vaken alldeles för länge?

Hmm.. tröttheten har inte infunnit sig idag. Inte sen imorse iaf.. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag nästna enbart har legat på soffan/i sängen idag bara för att huvudet kändes som om det skulle sprängas, och så vickade det åt alla håll om jag satt eller stod. Det är iaf lite bättre nu. Men jag har skrivit till min handledare att jag inte kommer att komma mer den här veckan utan att jag ska se till att få bort viruset ur kroppen.

Imorrn måste jag dock åka in på stan en snabbis.. lämna tillbaka språkkursen vi köpte (för det blir inget kina :( .) och så måste jag kolla med nån musikaffär om dom kan laga min tvärflöjt. :( jag skulle spela på den igår och en ton är så fel så det finns inte. Och nej, felet är inte hos mig. Sådetså! :P Ska försöka hitta nått fint nagellack också eftersom jag är duktig och inte har bitit på jättelänge. Just nu är dom illgröna. :P Nä, nu blir det nog godnatt. Godnatt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback