Lyckad födelsedag.:)

Jag är nöjd med dagen.. Ännu mer nöjd blir jag nog när jag fått middag på kinarestaurang (China Garden, supermysig. Prova den)

Vaknade imorse av att Kaspers mormor ringde och sjöng för mig (på danska såklart), och jag blev glad,, och vaken..:) Sen fick jag en bok och örhängen av Kasper, och av mamsen/papsen, mormor och kaspers farmor och farfar har jag fått pengar. Kaspers farföräldrar får bjuda på min middag.:P

Sen när vi kommer hem igen ska vi absolut äta tårtan som Kasper bakat, och bara mysa. Helt underbart. :)


Kommentarer
Postat av: petronella Wadle

Massor med grattis på födelsedagen!

Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

2009-04-09 @ 09:06:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback