Sånt där gammalt

Hemma i Strömsund ändras inget. Även om folk växer upp kommer nya fjortisar och fjortisraggare.. Alla vet allt om alla, åtminstone tror dom det.. Just nu är det skönt att inget ändras...

Sitter vid mammas dator och lyssnar på hennes spellista som hon så fint gjort på media player.:P Just nu spelas sånger som jag spelade in i 9an.. Det är 6 år sedan.. Jag var en inte särskilt lycklig människa vid den tiden, så just nu känner jag mig hög på lyckopiller om man jämför med då... Jaja.. Jag har inte kunnat skriva musik sen dess heller, men vi får väl se nu.. Kanske ska börja skriva texter igen och skicka iväg till min bror för tonsättning..

Nästa låt på spellistan - nått från min brors skiva som han gjorde nu på projektarbetet i 3e ring på gymnasiet... :P Mamma är stolt över sina barn. Vilken tur!

Apropå skiva så var det några 3ors projektarbete, och då hade en av dem tänkt på mig och ville att jag skulle sjunga på den skivan.. Det var rena rama lyckan det vill jag påstå. :)

Haha, ja.. Det är mycket den här helgen som flyttar mig tillbaka till högstadiet känslomässigt.. Men, det är ju lite roligt det med.

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet inte, tycker inte jag snackar göteborgska? :O

Postat av: Tobias

haha jag snackade med en kompis innan så kanske var därför :D

2009-08-31 @ 10:33:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig denna måndag? :D

2009-08-31 @ 14:53:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback