Mesen Maria

Är det nått jag har, så är det dåligt självförtroende. Dumt egentligen, för inte fan är det nått fel på mig. Det hade ju i alla fall kunnat vara bra mycket värre. Dock är jag bra på att så fort jag ser någon som jag tycker ser bra ut och som kanske till och med möter min blick så kommer tanken: Nä, jag skulle aldrig ha en chans i alla fall.

Är inte det skitdumt? Vad vet jag om vilka chanser jag har utan att prova? Inte för att det hjälper, för såhär har jag tänkt hela tiden, att jag borde ju ändå prova sånt jag tror jag inte har en chans på. Det gäller allt.. från killar till att söka till idol eller sådana saker... men jag sitter kvar och stampar, för jag tror inte att jag kan, eller att jag är fin nog, eller nog duktig..

Alltid ska man fälla krokben för sig själv.. Strålande!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Låter härligt :) jag tar det också lugnt ikväll :D

Postat av: David N

Vad snackar du om! Personen du tittar på tänker förmodligen "Hon är så snygg, jag har inte en chans!" :D

2010-02-01 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback