The day that I die

Jag sitter och försöker räkna ut vad jag ska ha med mig när jag åker hem till mamma och pappa och julfirande.. Just nu är mest bara varma kläder ditskrivna på min lista.

Jag känner mig alldeles förstörd. Inte lär det bli mycket sömn i natt, för då kan jag inte ta mig upp imorrn, vilket betyder att jag inte hinner till lägenheten för att städa och då hinner jag inte heller hämta de saker som jag ska ha därifrån. Vilken bra dag det lär bli, eller hur?

städa rummet skulle jag behöva göra också. Det ser ut som rena rama tjernobyl här inne. Jag måste vara bäst i världen på att strö saker runt mig. Absolut världsbäst...

Kursböcker till två tentor, kläder på kläder, julklappar, musik, dator.. Ja you name it och jag ska ha med det.. Nödvändigt allt känns. Dessuom ska vi (jag och bror) flyga och det har jag knappt gjort själv så vi ska alltså, med vårt fantastiska oexisterande lokalsinne springa runt som yra höns... Great.. Det går nog bra. Vi åker dit i god tid.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback