Elgiganten och massa pluggande :S

Kasper fick en ny telefon av sina föräldrar när de var här i helgen.. 1 dag senare ser han att det är fel på den, så han fick åka tillbaka med den. :P Idag ska vi få hämta en ny likadan åt honom. Det var ju snällt.. Jag som var ledig och allt klev upp 9.30.. Kanske lika bra ändå eftersom jag har nästintill hela boken kvar att läsa, och den ska redovisas imorrn. :S Aja Baja Maria...

Idag känner jag mig dyster, mörka jeans och mörk t-shirt, och så ska jag ha svarta skor.. Bra information va? Märks det att jag är lite snurrig?Lite småont i huvudet har jag också.. Men jag tror att det beror på att jag precis satte på mig glasögonen...

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Vad generöst att han fick en ny mobil, ibland kan butiker vara väldigt krångliga med sånt där..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback