Sådär ovanligt igen

Idag börjar jag klockan 13. Då brukar jag vara en lycklig Maria som sover halva dagen. Idag är dock ett undantag för jag vaknade av ett sms klockan 9.. men jag hade inte fått ett sms? Inte klockan 9 iaf, men vid 8. Knepigt det där. Jaja. Hur som helst så har jag då varit vaken i 20 minuter, fast nu börjar jag bli supertrött igen så jag kanske går och lägger mig, vad vet jag?

Annars är det mest spännande som händer idag min gruppredovisning, Jag hatar redovisningar, det är det värsta som finns. Bra val att bli lärare då va? Fast det jag har insett är att när man har en grupp elever framför näsan är det en totalt annan sak från att ha en massa jämnåriga (om inte äldre) som ska titta på en. Den största skillnaden är väl att som lärarare är det en helt annan sak för då är det du som kan ditt ämne, inte dina elver, medan framför din egen klass så kan det finnas många som har mer koll på läget än dig.. Så tror jag.

Nä, jag undrar om inte sängen kallar ett litet tag till ändå. Den är ju så sköööön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback