Åh så duktig

Jag tog mig upp 7, trots att jag inte sovit nästan nått alls på grund av att jag har konstiga kramper då och då i kroppen.. Känns som sendrag men det sitter vid skulderbladen och i magen.. Knepigt. Inget som är mer än knepigt, men det i magen är lite obehagligt också..

Föreläsningen imorse var väl inte det nödvändigaste, men jag gick på den ändå.. och sen satte jag mig i biblioteket för att läsa lite till seminariet imorgon och då mötte jag en tjej som hade hört eftermiddagsföreläsningen en gång och sa att den var dålig. Så jag ska sätta mig och titta igenom läroplanerna istället sen.. Kändes vettigare att göra nått annat...

Kasper och jag åkte på systemet och köpte vin för vi får finbesök av hans familj på lördag till middag och övernattning, så det var vettigare än eftermiddagsföreläsningen. ;P Men jag ska också åka på Carolina Rediviva och låna en bok till imorrn, åka hem och läsa den.. Då känns det inte så dumt att ha missat föreläsningen iaf.;P Nu tror jag det är dags för lite lunch faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback