Gissa vem som kommer att vara supertrött imorgon?

Räcker upp 2 händer och 2 fötter... men jaja.. Jag är klar med uppsatserna iaf, har min egen kvar bara. great.:P Det tar sig sen säkert... Kan ju hoppas.. Ja, tills min ska opponeras på har jag ju hört vad de andra har sagt också, så det blir ju superbra.:)

Nu är det nog dags att mata kaninen och sen ska jag hoppa i säng för imorrn måste jag kliva upp tidigt, så tidigt som 8.30.. Har ni hört nått så skoningslöst? Va!? ;P Hur som helst. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har varit uppe i en timme ja.. Så sluta klaga! :D

Postat av: Angelique

Gumman lilla då! Du måste ju gå och lägga dig tidigare!

2009-01-12 @ 12:07:07
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback