Inte mig själv idag

Jag känner mig inte som mig själv idag. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom det har varit en jobbig dag. Men jag har också haft läskigt ont i huvudet och varit supertrött.. Okej, det kanske är som jag brukar, men det känns annorlunda... Ska snart ta med mig lite godis och sätta mig nere vid Lets dance, och bara mysa. Imorrn åker vi ju hem igen, med nattåget... Tjoho vilken lycka.. Måste läsa också.. En himla massa. ;P Fy på mig som inte gjort det innan.

Vad gör du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med att åka hem imorgon, det verkar det vara många som ska göra, också idag - för jag är ensam i min korridor nu. Vilken tråkig helg det här kommer bli. Aaaah! ;)

2009-01-30 @ 19:51:45
Postat av: Jim

Det var jag som skev, men mitt namn försvann!

2009-01-30 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback