Inte ett dugg motiverad

men det är ju som det brukar då med andra ord.:P

Idag jobbar jag.. från 17-00 (eller där runtomkring iaf).. det enda som är bra med detta är att Kasper också jobbar. :) Så vi får umgås ändå, fast inte så mycket. Men det räcker ju att titta lite.:) Fast efter den här kvällen tror jag inte att jag skriver upp mig några fler gånger faktiskt... Det känns som om det räcker såhär.

Speciellt med tanke på att jag har ont i huvudet, som vanligt.. Jävla skithuvud. Jag tror att jag äter alldeles för mycket socker, så från och med imorgon (när det faktiskt är måndag) ska vi låta bli det i så stor mån som det är möjligt. Det brukar inte vara en så stor mån när det gäller mig, men jag får väl ta i från tårna.;P

Snön är på väg att försvinna. Tjoho! Snart är det sommar!

Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Dumt att du får huvudvärk så ofta, dricker du tillräckligt? Och äter varierad kost? (För det ska man göra! Hehe)



Lycka till på jobbet!

Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Ha en mysig måndag! :)

2009-03-09 @ 11:19:10
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback