Fotboll

Jag ger blanka fan i fotbollen. Knepig sport. 22 idioter på en boll. Eller snarare 20, för i varje sida står det en snubbe framför ett par stolpar med nät och vill absolut inte ha den där bollen... Knepigt.. Ge dom varsin boll istället. Dom tjänar nog mycket för att ha råd med det.

Saken är att idag var det match mellan Sverige och Danmark. Mitt (numera svenska) danska ex satt i soffan med dansk fotbolltröja och sjöng, skrek och svor på danska. Det mina damer och herrar var underhållande, inte fotbollen. Den såg jag inte ens.

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vill nog inte byta ;) usch är redan "skoltrött" efter allt teoripluggandet med körkortet, haha

Postat av: Anonym

du behöver ju inte skriva att man är en idiot om man spelar fotboll? för det är verkligen inte sant, hur fick du ens den tanken? :S

2009-10-14 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback