Tillbaka mot Uppsala.:)

Trots allt så räcker ett par dagar hemma hos familjen för att man ska må skapligt igen.. Och jag älskar ju Uppsala så jag längtar efter att komma dit. Men, inte den situation jag är i dock.. Nåja.. Lägenhetssökningen pågår för fullt..

Om ca 30 minuter går min buss.. Sen har jag flera timmar i Östersund att döda, men det var väl en annan sak.. Jag har inte så mycket packning, så jag kan nog spatsera omkring på stan ett tag innan jag går ner mot järnvägen.. Annars kan jag ju alltid gå på max och äta middag.. Hmm.. ;P vad välja? Jag skulle iofs behöva köpa en bok så jag har något att läsa när jag åker ner.. Vi får se helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Hihi okej :)! Den va nog bara konstig i skolan tror jag.

Okej men va roligt, lycka till med det :D

Va gör du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback