En inblick i mitt framtida liv

Jag är så ohyggligt trött.. Sov bara 4 timmar i natt och skyller det på nervositet inför hållandet av lektion... Och är det där felet ligger så hoppas jag innerligt att det blir bättre, för annars är det en Maria som kommer vara förstörd resten av sitt liv...

Mina framtida veckor (5 kvar av praktiken) kommer att bestå av ihållande av 4 lektioner i veckan (förutom nästa vecka då det är 6 - historia tillagt och valborg försvinner) förutom under sista veckan då jag ska få lyssna på min handledare när hon håller lektion i religion, bara så jag ska få lyssna på det också.:P Annars lyssnar jag en massa på svenska och historia för tillfället och försöker komma på bra idéer för massa lektioner som sagt.. Det ska komma en examinator nån onsdag framöver också... Spännande.. Hoppas bara att hon tycker om mig.:P

Nä, middagslagning nu och sen en jävla massa planering för en himla massa lektioner.. Ojoj.. Men det här blir nog superbra det, tror jag.:) Jag trivs iaf som fisken i vattnet, och det var nog det jag var mest nervös för från början...

Dessutom får jag snart säga hejdå till korridorsliv.. Jag kan inte direkt påstå att jag gråter...

Kommentarer
Postat av: pelle

Tur att det inte var allt för tråkig planering jag störde dig i då ;)

Postat av: simone

sv: Tack vackra maria, du är verkligen snäll! - Jämt! Hoppas du har en grym morgon :D

2010-04-21 @ 10:48:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback