Dag 07 – Vänner (5 december)

Jag har fantastiska vänner, även om de flesta råkar finnas ganska långt bort. Och under mina högstadieår då jag hade människor som var väldigt elaka mot mig så fanns de där för mig. Jag tror att det har gjort att jag aldrig gick ner mig mer i skiten (ursäkta) än vad jag gjorde.

Vissa känner mig såklart lite bättre än andra. Det är inte alla som jag kan prata om allt med, men alla är helt underbara på sina egna sätt. Jag vet att en av dem som jag inte pratar så ofta med hade kommit att tänka på mig och hur jag mådde, försökt ringa, men inte fått tag på mig. Samtidigt låg jag inne på akuten för blindtarmen. Då var det nog flera månader sedan vi pratade sist, och att hon kom och tänka på mig i ungefär samma minut som jag kom in på akuten och stängde av telefonen är ganska fantastiskt.

Jag tänker inte rada upp mina vänner här. De vet vilka de är. Några är lite äldre och några är alldeles nya men jag skulle inte vara den jag är utan dem, och jag kan tala om att den här kursen jag läser skulle vara miljoner ton tråkigare än vad den är tack vare dessa fantastiska människor. :)


Update: Mina inlägg verkar komma lite när de själva vill.. Ska försöka undersöka problemet. Annars får jag tidsinställa varenda liiitet inlägg. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 18:28:50
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Ja vad skulle man göra utan sina vänner? :)

2010-12-06 @ 11:36:05
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback