Dag 14 – Dåliga vanor och laster (12 december)

När jag såg den här rubriken tänkte jag "Shitfuck" som Marcus brukar säga. Jag har inte alls någon lust att tänka på de laster som jag har.. men visst..

Jag älskar skräpmat - och då kanske i största bemärkelse hamburgare. Får jag välja så är det Max som gäller, men hamburgare och jag är nöjd.

Socker är nog min allra största last. Då helst i chokladform, men socker socker och socker i mängder..

Dåliga vanor då. Jag är extremt dålig på att se när det är stökigt. Eller, jag ser - men bryr mig inte. Jag har i stort sett alltid haft ett rum som varit smått kaotiskt, och det är så jag hittar som bäst. Varför ändra på ett vinnande koncept? Annars biter jag på naglarna som jag redan nämnt och har tendensen att alltid hamna framför datorn istället för att plugga.. Jag har ingen motivation till att träna och hoppar hellre över det, vilket i kombination till sockret inte slutar i smalhet om man säger så.;P

Sjunger gör jag också. Högt och ofta.. Ibland utan att märka det..

Så, jag tror att det får räcka.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men för fan, Mary - jag som trodde du var renligheten personifierad! Inte att du var en helylle skräp-Maja. Illa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback