Dag 28 – Saker jag saknar (26 december)

Saker? Say what?
Jag saknar få saker - som jag har haft. Det klart att BMWn vi hade ett tag i Uppsala var strålande, och nu när tågtrafik och sånt där annat hokuspokus inte fungerar riktigt som det ska så vore det bra med bil. Men, å andra sidan så har jag fixat så jag får skjuts in till flyget när jag ska hem, och jag behöver bara ta mig till Södertälje så blir jag upplockad där. Strålande strålande.:)

Hur som haver..
Det vore lättare att nämna personer jag saknar, men de är ju inte direkt saker..
Jag skulle absolut inte gråta om jag hade mer av de där sakerna som kallas för pengar. Som student lever man inte direkt i överflöd av dem. Annars är det inte mycket jag vet om att jag saknar..

Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback