Ny delkurs, nya möjligheter.. Eller?

Det börjar väl kanske inte så bra med att föreläsaren först kommer sent, sen har han ingen aning om att läsanvisningarna han satt ut åt oss inte stämmer med något alls. Han ger dubbeltydiga svar på alla frågor han får och vid sista pausen på föreläsningen gick jag hem med migränkänningar. Hade det här varit min första universitetskurs hade jag aldrig satt min fot i skolbänken igen. Och dessutom trott att jag var totalt korkad.

Jävla skit.

Kan inte direkt påstå att den kurs jag läst sen jag flyttade från Uppsala har övertygat mig om att Linköping är en bra stad med ett bra universitet... Jag läser med fantastiska människor som jag tycker om hur mycket som helst, och aktiv student-gruppen är också helt superhärliga och jag älskar att få vara med i den. Men detta universitet.. Jag säger bara: ojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback