Det där med att uppdatera

Herre jösses så dåligt det går det där med att blogga, men när man ändå masat sig upp vid 05.30 kanske man kan ta sig tiden till det också.

Varför denna plötsliga morgonpigghet då? Jo, Martin kom hem för natten bara för att få sova med mig (hur sött?) och eftersom jag har så pass mycket självkännedom att jag vet att det inte finns en chans att jag kommer upp av mig själv vid 07.00 så valde jag helt enkelt att kliva upp när han gjorde det. Totalt logiskt, I know!

Bra när man måste kolla upp vad det senaste inlägget handlade om för att det är så förbaskat länge sen. Vad har hänt efter Vadstena som var i mitten på april liksom?
  • Vi åkte till Tallinn på kryssning på påskdagen. Finfint - orkar jag kommer bilder. Med min fart blir det väl om ett par månader dock.
  • Jag hade två veckors praktik på ett gymnasium, loved it!
  • Tog massa såna däringa fina modellkort på the studio - de bilderna har jag ju iaf på datorn, kanske kommer upp något sådant då. :D
Sen tror jag inte mitt liv har varit mycket mer spännande än att jag har fått VG på en tenta och nu sitter begravd i papper och böcker inför nästa på måndag - därav det tidiga uppvaknandet. Nu har jag tänkt mig att så fantastisk äta frukost, vilket aldrig händer, och kanske till och med hinna fixa lunchlåda. Det är bloody amazing säger jag.

Och bara för att visa på good sportsmanship - en bild från TheStudioplåtningen:

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Ja, du får minsann bli lite duktigare på att uppdatera fröken;) Fin bild=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback