Att det ens får vara så luddigt

Veckorna går. De består av plugg (inte så mycket eftersom jag ändå läser lärarprogrammet och då är det mest bara hemmläsande, som går sådär)
Annars består de av att få i ordning i mitt rum. Eftersom jag blev av med min sambo har jag tagit in inneboende, vilket också betyder att jag inte har tillgång till lika många rum som jag hade innan.:P Det betyder ju att jag måste se till att allt finns i det rummet jag bor i.. Vilket inte är det lättaste vill jag lova.

Just nu spenderar jag dagen med tvätt och städning. Jättejobbigt om ni frågar mig, fast det finns ju värre saker. Det blir säkert bra när det är klart. Då har jag min nya fina läshörna och allt.:)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

tråkigt med städ men det blir ju fint när det är klart. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback