Hjärnsläpp

Egentligen borde det inte vara så svårt att uppdatera, men så fort jag ska försöka får jag hjärnsläpp och har inget vettigt allt att skriva om.

Hur som haver. En ny termin har börjat, en med pedagogik. Jag har fått praktikplats i Tranås som ligger 7,5 mil bort härifrån så det ska bli smått spännande. Dels är det något nytt, och sen är jag ingen morgonmänniska över huvud taget. Så, frågan är om jag ens tar mig upp på mornarna för att hinna dit till 8. Jag måste åka hemifrån senast 6.30 vilket känns halvsurt, om jag ska vara helt ärlig.

Sjuk har jag hunnit med att vara också, legat hemma i stort sett hela veckan, men nu är jag fit for fight igen. Eller, skapligt i alla fall. Ska iväg till skolan en sväng imorn, och sen får vi helt enkelt se vad som händer, om jag rasar ihop eller om det går bra. Men vi har ett grupprum Ulrica och jag så det ska nog gå bra det också.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback