Nyårslista

Jaha, jag tar och roar mig med en sån där nyårslista som cirkulerar på bloggar jämt istället för att orka hitta på något eget.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag har blivit mycket bättre på att ta initiativ, något som jag faktiskt nästan aldrig gjorde innan.



Har du några nyårslöften?

Sluta snusa - igen - och försöka ta dagarna som de kommer, något jag är sjukt dålig på.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, till världens finaste och goaste lilla plutt!

Vilka länder besökte du?
Räknas Jämtland? Ångermanland? Lappland? Eller Norrland? För den enda längre resan som gjordes var uppåt i Sverige längs e45 och ner på e4an, förutom en sväng till Gbg och Liseberg då förstås.

Haha ja just det fan, Estland över påsk! Woho, utlandsresa!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat, ältat, väntat.. Framför allt väntat.

Bästa minnet från 2011?
Jag måste nog ändå säga att det var födelsedagshelgen jag fick av Martin när han tog med mig till Vadstena klosterhotell och till min bror i Kalmar. Och där fick vi med ett till land (vi åkte över till Öland) Det kan vara något av det finaste någon har gjort för mig någonsin, om inte det allra finaste.

Annars är det nog att jag vågade lyssna på mig själv och började bry mig om mig!

Bästa köpet?
Min telefon helt klart. Och möjligtvis också bilen.

Vad spenderade du mest pengar på?

Ska man se till enskild sak så är det nog bilen.

Annars är det hyra och mat, roligt nog.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag har sån tur att jag har vänner som får mig glad varenda dag, men under slutet av året har jag känt mig mer uppskattad än innan och det gör mig glad.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

På vissa plan gladare och på vissa plan ledsnare. Jag har garanterat gråtit mer i år än alla år innan sen högstadiet slutade.


Favoritprogram på TV?
Oj, ser så sällan på TV, men missar sällan Biggest Loser, även om jag gråter som ett litet barn till det.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Jag skulle faktiskt vilja hitta någon som respekterar mig, lyssnar på mig och älskar mig för precis den jag är, men det är inte direkt bråttom med det.


Vad ser du mest fram emot med år 2012?
Att ta de två sista terminerna på lärarprogrammet med två examensjobb högst på listan.
Att umgås med de bästa vännerna jag har och förhoppningsvis ta mig utomlands med dem
Att, kanske, hitta någon som är rätt för bara mig.
Att bara vara precis som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback