Det finns saker som gör att det blir roligare att plugga

Jag är, som nog alla andra i hela världen, bra på att hitta på andra saker att göra istället för att plugga. Skriva blogginlägg till exempel, för det är verkligen det viktigaste jag kan göra just nu... Eller så inte. Men, jag har faktiskt hittat något som gjorde att jag satt och läste i någon timme först innan jag tog itu med det - att rensa avloppet i duschen. Det är ju så fruktansvärt äckligt så man vill bara springa åt andra hållet.
 
Det är dessutom tydligen min uppgift för det är inte korta blonda hårstrån som fyller igen utan snarare långa röda sådana.. Förstår inte hur det skulle kunna peka ut mig som den skyldige (a) men jag kör på och rensar med jämna mellanrum. Tror också att det ska bli mindre äckligt för varje gång, men nej. Inte det.
 
On a happier note, nagellack är alltid roligare än att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback