Viktiga beslut

Jag är en sådan där människa som avskyr beslut. Speciellt sådana som har att göra med att något måste ändras. Det är det allra värsta som finns. Nu sitter jag med ett sådant beslut i knät där jag måste bestämma mig för om jag vill åka tillbaka hemhem i ett halvår och jobb. Det betyder då också att jag ska bli särbo i ett halvår och hamna hemhemma igen där jag bara har mormor att umgås med i stort sett... Toppen.

Men det är en möjlighet och merit som är för bra för att tacka nej till, så jag är i valet och kvalet över hur jag vill att allt ska gå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo det trodde vi ;) Förseningen berodde på en olycka i Uppsala ;)

Postat av: rebecca

Hoppas du kommer fram till rätt beslut..! :)

Svar: Tack! Det är inte lätt när det finns både för- och nackdelar med båda sidor av valet :P
Maria

2012-12-04 @ 18:35:46
URL: http://fashionbyriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback