De enda projekten jag lyckas slutföra

Nytt pussel påbörjat. Det är lättsamt, kräver bara lite fokusering och talar inte om för en (oftast inte iaf) dryga 6 månader efter att hälften är fel...
 
Jag är så less på den här förbannade uppsatsen och gjorde misstaget av att tro att det inte var så mycket kvar när jag skickade in den för granskning. Nåja, fel kan man ju tydligen ha på många sätt men när han börjar påpeka över något som sett likadant ut sen i mars och han aldrig har gnällt på det innan är för mig en gåta. Nu lägger jag den på hyllan ett tag tills jag kommit på rätt spår igen med de kurser jag har på gång för tillfället och så får det gå som det går det här känner jag.
 
I ett mail jag inte skickat till honom men skrivit många gånger i huvudet kallar jag honom många fula ord det kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback