Vädergudarna måste vara emot mig

Sedan jag köpte min nya cykel, eller ja i alla fall fick nya däck till den nya cykeln, så har det regnat varje dag. Det känns lite som om vädergudarna hatar mig lite och väljer att låta det regna bara för att jag ska bli blöt. Tack och lov köpte jag regnkläder när vi var på Ullared senast och de har använts nu kan jag säga. Senast idag var det dags när jag skulle trampa in till andra sidan stan för att hjälpa en kompis att flytta.
 
Tack och lov var vädergudarna snälla och lät mig komma hem innan de släppte lös helvetet på riktigt.
 
Ikväll blir det öl (viktigt), middag, film och wii med en annan kompis. Blir bloody amazing det. Jag behöver tänka på annat än skolan känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback