En överraskning

Jag är inte känd som en morgonmänniska, det ska gudarna veta. Dock har jag, det senaste halvåret, vaknat med Henrik varje morgon och sen vi flyttade ihop har jag nog klivit upp varje morgon med honom också (i någon utsträckning, ibland precis när han går till jobbet men ändå). Det här har chockat mina vänner som nu helt plötsligt kan lita på att de får tag på mig på morgonen och att jag kommer till skolan den tid vi har bestämt(!).
 
Idag är inte en sådan dag. Visst, jag är uppe, men jag orkar inte ta mig till skolan alls. Istället blir det runt 12 men inte till skolan utan till fröken Ulrica där jag ska dumpa saker och sen ta mig till Kalasmottagningen. Väl där, strosa runt lite och sen tillbaka till henne och plugga innan tillbaka (ja igen) till Kalas för att se Veronica Maggio.. Inte mitt livs starkaste moment det ska sägas men vad gör man inte.
 
Egentligen borde jag vara hemma och packa upp för alla Henriks vänner som kommer i helgen men det problemet får bli en annan dag.
 
Sen vill jag bara säga: JAG FICK BILJÄVELN SÅLD! DEN ÄR BORTA OCH JAG ÄLSKAR DET!
 
Gone! No more freaking parkeringsavgifter eller annat strunt för dig ditt helvete!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag tänkte direkt: hm, jag känner igen Kalas-mottagningen. Var för har jag hört det? Sedan mindes jag, hehe. LiU ftw och så vidare.

Svar: LiU is the shit.;)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback