Ulla-Ulla-Ullared

För ungefär ett år sedan var jag och tre kompisar på Ullared (eller ja, Gekås om vi ska vara noga och formella). Vi hade planerat det där jättebra, valt en dag mitt i veckan och utan lov i Östergötland för så lite människor som möjligt... Fast jajo. det kanske var lov runt Ullared då och det var knökfullt med människor. Det gick knappt att manövrera vagnen och fyra tjejer på en vagn var inte jätteintelligent...
 
Konstigt egentligen att välja att göra om den resan...
 
Men så var det i alla fall. igår valde jag och Henrik att åka till Ullared. Två personer var mycket lättare och söndag innan löning var en bättre dag att åka dit på än en torsdag under ett lov, det kan jag ju säga. Pengar fattigare men saker rikare kom vi därifrån. Jag är otroligt tacksam för att ha en så lättsam sambo som jag har som bara ställer upp och hittar på saker för att vi ska ha kul bara (nåja och alla andra stollar som fyllde vagnarna med leksaker, helst rosa) han och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback