Minifestival 6/4

Jag vet inte om det är någon som förstått att jag ofta sjunger. Eller, ofta och ofta. Vid varje ledig stund brukar jag humma. På jobbet innebär dettaunder toapauserna och jag försöker verkligen tänka på att jag inte ska sitta på toaletten och skråla. Lite självbevarelsedrift har jag ändå.
 
Nu till ämnet. Snake Oil Salesmen, som vi nu heter, har en spelning på en minifestival i Linköping den 6 april. Vilket klockslag är tämligen oklart men någon gång mellan 17 och 22 ska vi spela. 
 
This will be good shit. Minifestivalen är på Arbis i Linköping och jag hoppas se så många som möjligt som jag känner igen där. Om nån skulle vilja höra hur vi låter in advance så finns vi här. Facebooksida har vi faktiskt också. Hemsida är på gång.
 

Kommentarer
Postat av: Pelle

"du försöker tänka på att du inte ska sitta på dass och vråla"? haha. och de dagar du glömmer det, så låter du finsången eka mellan väggarna?

Svar: Jag har inte riktigt disciplinen alla gånger.:P Tack och lov har jag en kollega som är snäppet värre och henne hör man varenda gång på toa, trallandes.;)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback