Jag är väldigt dålig på sånt här

Hmms.. jag har hur mycket skolarbete som helst att göra.... men det orkar jag inte. :P Sen skulle jag behöva bli hur mycket mer aktiv i mitt arbetssökande som helst också... men det orkar jag inte heller. :P
Om jag har lite tur så kanske jag har ett jobb snart... möjligtvis... :D Då blir jag glad..

Olyckor skrämmer mig... Jag är visst inte odödlig... det blir jag påmind om så fort det händer något bland de jag känner.. Det är så fruktansvärt otäckt! :'(

Jaja... Just nu är jag iaf mitt inne i en mycket spännande omgång av betapet... om nån undrar så förlorar jag garanterat... :P

Och just det... Jag hittade den snyggaste bilden i världen på mig. ;) Jag skyller allt på Irja. ;) och det är en fruktansvärd tur att den är suddig.. och.. så är det ett flertal år sedan.:D



Snyggast i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback