Damn, I'm great

Håhåjaja...

Idag har jag inte haft en latdag.. jag har varit på Ikea.. köpt klädnypor, torkställning, strykbräda, kylskåpsmagneter, en vitlökspress (som förhoppningsvis är lättare att rengöra än de andra vi har) och en måttsats.. Åh, så skoj det är att bli vuxen. :P

Dessutom har jag bokat tid i tvättstugan (nu kommer min mamma att storkna)... Så nu kommer vi att få lite mer rena kläder... + att vi kan tömma tvättkorgen...

Undrar om vi ska byta sängkläder innan dess också, så att vi kan tvätta dom med.. hmm..

Idag däremot är handdukstvättardag.. därav kravet på torkställning och klädnypor.. Jättebra torkväder med runt 20 grader och blåsigt... Däremot verkar det bli regn om ett tag. :( Och jag som precis har lagt in den sista maskinen.. :( Men vi får väl se...

Just nu väntar jag på att Kasper ska komma hem från cykelaffären... vi måste nämligen åka och handla..

Ja.. det här inlägget blev ju fruktansvärt spännande.. ;P Men det kanske är så att bli vuxen också..

Om 2 veckor ska vi på middag på nationen.. :D Jag vill nu.. :D

Skrämmande tanke egentligen.. Jag ska bli universitetsstuderande..:S

Men jag är ju iaf en riktig norrlänning 

Min
bilddagbok finns ju med. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback