How I would love...

  • Att ha en dag där allting kändes som om det var helt okej.. Från ostökig lägenhet till mig..
  • Att hitta en produkt som fungerade på mitt hår...
  • Att ha orken att göra något åt allting
  • Att de kommande 2 veckorna bara försvann... Snart är det universitet baby. ;P
  • Att tappa bort mina laster...
  • Att göra vissa delar ur högstadiet ogjorda...
Christ vad deprmierande det här lät nu då... Fast allvarligt.. Det är läbbigt hur ens val tidigare i livet kan få katastrofala konsekvenser senare i livet.. En sisådär 7 år senare till exempel...Skrämmande...

Jag vill att Bergman tar sig in i Gävle så att vi kan hälsa på varandra. :)

Undrar om jag ska fortsätta läsa nu.. Jag har börjat om med alla mina Marian Keyesböcker nu.. Läste Vattenmelonen för ett tag sen och nu håller jag på med En oväntad semester... I Love.:)

Nä.. det kanske är dags för mat snart? Leftover köttfärs från gårdagens tacoskväll (med tillhörande The Simpson Movie) och så lite pasta.. Låter mumma det. :)

Oh, how I would love some peace...

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för det :) Jag hoppas oxå ska du veta :D

Postat av: evans

En oväntad semester är helt ok, men läs hennes senaste, Anybody Out There. Det är kanon!

2007-08-20 @ 21:22:54
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback