Det var den värsta...

Ibland är det så att man blir skrajsen för sin egen nattliga fantasi.
I natt drömde jag att min lillebror ramlade och bröt nacken, såg hans spöke och en massa grejer.. Hade tydligen kommit på hur jag skulle få honom levande igen också och sen försvann spöket. När jag skulle gå och titta på honom, tog jag honom i handen och så levde han igen.. eller nått liknande.. Det är så många timmar sen jag vaknade, men jag ser det framför mig hela tiden i alla fall. Det var den värsta drömmen jag har haft, och den kändes så verklig. Snacka om att jag hade hjärtslag när jag vaknade.

Nä.. Idag har vi faktiskt städat.. från ca 14.00 till ungefär nu.. Vi har hunnit äta middag också. :) Och nu när vi tittar på Baby Mindreader på 5an så ska vi äta chokladkaka.. :) Och kanske lite glass med. :D

Den näst värsta dröm jag har varit med om var när jag halvvaknade, tittade på vem som låg bredvid, halvskrek och flög upp och satte mig i en fåtölj bredvid sängen. För mig såg det ut som om det var en kille jag inte gillar alls och jag fick panik och började fundera på vad min dåvarande pojkvän skulle säga om det, och hur i helvete han hade hamnat i min säng!? Och vad hade vi gjort?? Sen i takt med att jag kom på att min dåvarande pojkvän sov hos mig den natten så ändrades skepnaden i sängen... Skitläbbigt.. :P

Nä.. Nu blir det kaka och glass. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback