Faktiskt...

Faktiskt hela 19 grader ute nu... woho.. :P

Brandvarnaren har tjutit idag.. och det var antagligen för att Kasper duschade så länge.. :P

Just nu är han på öppet hus på vad-det-nu-heter.. han skulle iaf titta på budo tror jag.. minns inte om det var det.. ;P

Nu skiner solen också.. :P

Mår lite bättre idag faktiskt... men ändå... det är ganska skönt att få vara hemma och bara vara... speciellt iom att vi börjar 9.15 imorrn.. :P imorse sov vi länge.. men jag är helt slut i hela kroppen, vilket brukar tyda på att jag inte är riktigt frisk...

Nått annat som tyder på att jag inte är riktigt frisk är att jag har drömt en massa mardrömmar inatt.. :S Spindelväv mellan sängstolparna och dörren.. ett helt nytt rum i lägenheten med klasar av spindlar... usch usch... Imorse när jag vaknade också var jag så förvirrad så jag trodde att Kasper hade gått ut och satt en lapp på dörren.. jag var tvungen att gå dit innan jag insåg att det var brevlådan.. :P och då mindes jag inte att det fanns ett vardagsrum heller.. utan jag trodde att han hade försvunnit någonstans.. :P Ojoj...

Min mage mår inte bra.. och huvudet susar en aning... men jag kan ju iaf titta på sista friidrottsdagen.. en icke-bra dag för svenskarna.. men men...:P det är ju en icke-bra dag för mig också... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback