Förstår inte

Nu är jag uppe... NU! Jag som brukar kunna sova till 12 när jag har lagt mig 23... knepigt det där.. fast, det kanske beror på att det är så tråkigt att sova själv.. inte för att det är nå roligare att vara vaken själv, men jag får ju mer ensamtid om jag är vaken och vet om den, eller hur?

Nä, jag ska se färdigt på Scrubsavsnittet jag påbörjade igår, sen ska jag faktiskt plugga lite, och så ska jag slänga sånt vi inte använder i skafferiet.. och så måste jag nog ta itu med disken tror jag... egentligen skulle jag nog behöva göra så mycket mer, men eftersom  jag hade gett mig fanken på att boken skulle ta slut innan kasper kom hem är det nog det som jag måste göra i första hand eftersom det är över 50 engelska sidor kvar.. bah..

Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback