Woho

Själv skiter jag i omdet är det nya eller det gamla, för det betyder att nu medan jag är sjuk kan jag få sitta här och slöskriva igen.. :P Bihålorna är heltjocka och huvudet hänger inte med på något, så kasper var en ängel och åkte själv idag.. han är min ängel, hela tiden han..

Sen så måste jag då berätta att jag gick ner 2 kilo förra veckan .:) Och hoppas på att det håller i sig... jag ska ju vara med i en stegutmaning som börjar idag, men idag kommer jag ju knappast att knata på nå många steg.. kanske om jag får lämna huvudet hemma, tror ni att det kan vara en möjlighet?

Nu ska jag äta min frukost och sen ska jag se jätteglad ut och börja lite med min kompletteringsuppgift, för tack och lov har jag lite hum om hur jag ska göra och vad det handlar om.. Och då betyder ju det att de här två timmarna jag inte är på föreläsning går till spillo.. Men jag ska se Scrubs till frukosten. :)

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: marie

jag är ledig :) vilken är tok skönt! så jag ska stooor städa.. visst låter det kul? ;P blir du o kasper i uppsala till sommaren eller kommer du/ni hem till ström?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback