En hel del gjort

Nu har jag läst 40 sidor idag, hunnit prata med både mamma (och hörde när hon hittade åt kvittot som var här, hemma. ;P ) och Kasper (som ska bygga utebur åt kaninen). Dessutom har jag hunnit msna med Marie, och sett bilder på hennes söta systerson. Har också hunnit se flera simsponsavsnitt och ätit glass.. Jisses. I'm on fire.;) Nu blir det väl middag sen nån gång och så ska jag läsa mer. Har faktiskt "bara" 80 sidor kvar i den boken, hoppas jag hinner läsa den idag. Bones klockan 20. :) Och sen tyst vittne 21. men då läser jag i pauserna så blir det strålande. ;) Kanske var det en bra idé att kliva upp tidigare (host 11.. host. ;P)

Tur att jag har det här trollet att prata med iaf. ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hon är nog desperat ja ;O

Postat av: Sofie

Sv: Åh! Det skulle vara jätteroligt om du lade ut en bild på din balklänning på din blogg? :D

jag vill jättegärna se ^_^

2008-08-10 @ 19:40:11
URL: http://havsengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback