Så duktig så

I hela december innan jag åkte upp hit läste jag väl sammanlagt 900 sidor kanske.. Nu har jag läst 500 på 2 dagar.:P Men så är det väl när man har mindre att göra. Nu har jag bara en bok kvar som jag måste läsa, annars är det bara en utöver det som jag vill ha med. :) Så nu känns det mycket lugnare helt plötsligt. Ska börja läsa den ena boken sen tänkte jag.. Men ska jag göra det måste jag gå nån annanstans där inte min lillebror sitter och spelar massa gitarr.. Men det måste han ju få göra, han har fått hjälpa mig en hel del nu. :P Så jag låter honom spela ett tag. Det är ju dessutom jag som kommit och knuffat ut honom ur hans säng.. Mohahah.. ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Nej jag ser det nu när jag sitter på min dator igen. Men på pappas dator var det en megastor text :P

Postat av: Viktoriae

Snacka om att du har läst mycket!! Jag är imponerad!



Vill bara önska dig en god fortsättning & ett gott nytt år!

2008-12-27 @ 13:48:41
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback