Kallt som satan..

Det är säkert inte särskilt kallt egentligen... tydligen 0.5+... great.. dock kändes det fruktansvärt kallt... om man tänker strömsundstemperatur kändes det som minst 15-... för satan i gatan vad det ven genom ben och allt.. fy satan vad jag frös... men nu är allt bra för jag är hemma i värmen. :)

intressant föreläsning.. men jag måste erkänna attdet är svårt att koncentrera sig när nån ska prata i 2 timmar med en paus på 10 minuter.. tur att det bara är en lektion om dagen. :P

Disk och grejer som inte är så intressanta ska tas itu med idag.. ska även läsa lite mer bok.. och sen ska jag, mina damer och herrar, spela Sims... för idag är jag slut i kroppen.. igen.. skrämmande skrämmande...

woho.. undrar om jag ska slänga i en tvätt i tvättmaskinen? Det lät väl som en spännande eftermiddag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback