Plats 8

Plats 8 av 20.. wey.. vad obra.. vi som verkligen behöver lägenheten.. det är bara att hoppas att ingen annan kan flytta in så snabbt, men VI KAN!! snälla snälla snälla.. det är nästan så jag funderar på att bli lite religiös och be.. annars när jag vill ha saker brukar jag alltid be min morfar, för han får leka min Gud eftersom han också är uppe i himlen, och finns det en Gud så är min morfar hans bästa polare, för min offa är bäst.. Sådetså..

När jag var liten trodde jag att han hette Äh, för det sa han jämt.. så när jag kom hem till mormor och morfar sa jag: Hej ommo, hej Äh...

Morfar, du vill väl inte att jag ska bli hemlös va??? Se till att jag får den här lägenheten.. jag vill jag vill jag vill!! Jag behööööver den...

eller.. bara jag får en lägenhet snart så är jag nöjd.. :P helt nöjd faktiskt.. men se bara till att jag får en. :)

Nä.. nu ska jag snart he igång en tvättmaskin, och sen ska vi sätta oss och läsa i 2 timmar.. gud vad svårt det kommer att vara att vara ifrån internet i 2 timmar.. 2 hela timmar!! :S :P men det är nåt jag borde göra varje dag... dock blir det nog svårare idag eftersom jag vakar som en hök och kollar om det är nån som tackat nej som gör att jag kommer närmare lägenheten...

det jobbiga om vi skulle få den är att det är inflyttning första mars, och då är ju inte jag här.. så då får Kasper vara här, och så kommer jag hem på kvällen den 3dje. :) Så får det bli... men vi hoppas.. stenhårt!

Håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback