Ska det verkligen vara snö i Uppsala?

Nä.. jag vill inte ha snö... snö kan det få vara hemma.. och i östersund när det ändå ska vara VM... men här i Uppsala vill jag ha vår och värme och sol och finfint.. men så helskotta heller.. Får se om jag lägger upp nån bild på hur det ser ut här sen...

Dock kändes det inte lika kallt som det gjorde igår.. tack och lov för det... för igår var verkligen en dag när kylan trängde genom märg och ben... woho.. en sån dag per vinter räcker.. jag som knappt brukar ha långkalsonger på mig på vintern hemma när det är 20-25 minus.. men igår, när det kanske var nån stackars minusgrad saknade jag långkalsongerna.. Å andra sidan är det jätteskönt att komma hem sen då. ;P

Skidskyttet står på i bakgrunden .. kasper spelar datorspel medan jag tittar och sitter här och pjollrar på... sen blir det lite mer städning (woho) och sen damernas masstart i skidskytte.. :D och sen ikväll.. som jag redan talat om.. Melodifestivalen.. Hmm.. jag undrar vad vi ska äta?

Kanske är dags för lite fototagning? Vem vet? vem vet? jag måste bli bättre på att ta kort.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback