Såklart

Såklart att det blev kugg på sista tentan.. 17 poäng.. 30 var godkänd, så extremkuggning kallas det för.. nu har jag lite mindre än 2 månader på mig att lära mig allt igen.. Egentligen är det ju så himla intressant, men det vägrar fastna i huvudet på mig.. Jätteirriterande.. men jag ska vara jätteduktig och sätta mig och börja läsa nu på en gång..:)

Mamma och jag har börjat att simma, på utebadet här i ström, där det faktiskt är gratis att bada. Brabra.. Vi ska börja lugnt och den här veckan ska vi "bara" simma 500 meter om dagen.. Mina knän är tydligen dåliga, eller ledbanden bakom, för där har jag ont idag.. Vi hoppas att det blir bättre iom att vi ska försöka simma varje dag, hur dåligt väder det än är (förutom i åska)..

plugga på var det.. Woho.. ;)

Kommentarer
Postat av: johan

jag har okså massa plugg att göra...paniiik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback