Nu blir jag nervös

Lasagnen står i mikron. Och mikron gnäller.. gnisslar.. hjälp? Tänk om den äter upp mig? Gräsänka är jag också, så det skulle ju vara typiskt att jag blir uppäten av en mikro bara därför. Varför skulle nånting hända om jag skulle kunna få hjälp? :P

Ikväll, eller ja snarare fram till söndag, blir en myshelg. Med glass, och med tv-spel och How I met your mother. Jag ska nog hålla mig sysselsatt.. Lite skolsaker har jag att göra också. så det ska jag väl ta itu med innan helgen är över också. Annars har jag ju hela söndan på mig till det. ;) Men nu ska jag äta lunch innan min mage skriker på mig. Om inte annat gör ju mikron det. Nu piper den stup i kvarten också för att den är klar men jag har inte hämtat maten.. Surjävel. :P

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Mickrovågsugnar är läskiga!! Jag har varit med om en del historier med de där alltså, förvisso kostar vår typ 2 kr (höhö) men ändå! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback