Great

Nästa söndag, alltså den 22a, ska jag vara på puben på Norrlands nation och prova att jobba. :) Ska bli kul, träffa lite folk och sådär. :P Ska försöka få tag på hon som anställer serveringspersonal också och kolla om jag kan få vara det på lördag, annars blir jag ensam hemma hela kvällen, och det kändes väl inte som en superkul alla hjärtansdags-kväll kanske. Men hon var svår att få tag på måste jag säga.:P

Jag tog mig iväg till skolan, det var bra för läraren är ganska luddig och det är bäst att höra henne själv och skriva med ord som man själv förstår, annars är man bortkollrad inom sekunder. Sen skulle vi tentaplugga, men det blev inget av det. Eller, jag och Rebecka gick igenom tentafrågorna, men annars så gjorde vi inget annat än åt.:P

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på människan, och så ska jag läsa min bok..

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Vad snäll du är! Hade varit kul att kunna hjälp folk, t.ex som kurator, men så kan jag inte sluta undra hur man mår själv när man hör så mycket problem som alla andra har..



Vad kul att du ska få provjobba! Önskar dig lycka till!

Postat av: jossa

tack så mkt!=)

2009-02-10 @ 19:05:25
URL: http://jossa86.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback