Precis som vanligt

Precis som vanligt så har jag ont i huvudet.. fast för ovanlighetens skull så hade jag det redan när jag vaknade.. Konstig sorts huvdvärk är det jag har också. Det går bra när huvudet är stilla, det är när jag böjer det fram och tillbaka som det blir en jättesmärta, och sen när hjärnan har vant sig att: Jaha, det är här jag ska vara, då gör det mindre ont igen, tills jag ska upp med huvudet igen.. Skitirriterande. Sen trycker det bakom höger öga också.. Men, efter en ipren så mår jag bättre, så jag kan iaf åka på stan och leta byxor... Åkte på seminarium också, och det var ett bra och lärorikt seminarium tyckte jag. :) Mycket matte, så jag är trött i huvudet också. :P

Måste måla naglarna också, vilket i-landsproblem.. för annars kommer jag att böja av dom allihop, och det är ju dumt om jag gör det nu när jag väl har fått dem att växa ut, eller hur?

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Ush, inte kul att ha ont i huvudet, hade nästan det igår.. "Nästan" skrev jag för jag hade mest ont över ögonen :/ Inte alls skönt.. kanske för mycket dator?!



Vad skönt att du är ledig idag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback