Christ!

Nästan så man får en hjärtattack av chocken över att det gick att logga in på bloggen. :P Men jag har ändå inte så mycket spännande att berätta idag så det gjorde väl kanske inte så mycket. Dock är det alltid när jag vill skriva nått som det inte går att logga in alls. Dåligt.:P

Idag ser håret ut som en peruk, inte vidare snyggt kanske, men det kanske ändrar sig om jag borstar håret, något jag inte orkat göra.:P Annars är det Wii fit som gäller idag, den blir ju så sur om man inte står på den på ett tag.:P Skitfint väder är det också, men jag har verkligen ingen lust att gå ut... Jobbigt läge.. Måste skicka in en ny variant av min uppsats till handledaren också, så jag får mitt betyg.:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

Postat av: sofie

jaa..det gör du ju!

synd att jag kommer så sent, annars hade vi kunnat ses och säga hej:)

2009-01-17 @ 12:49:33
URL: http://leijonberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-17 @ 12:49:57
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback