Hur ska det gå?

Imorrn börjar jag klockan 8.15. Det betyder att jag ska kliva upp senast 7, och det i sin tur betyder tidigare uppklivning än på fruktansvärt länge... Jäklar också... Det betyder också att jag borde gå och lägga mig snart.. Hur gick det här till? Hela skoltiden innan universitetet var det ju 8.15 som gällde.. Medan jag minns det måste jag kolla när bussarna går också... Usch.. :P Imorrn är det 2 föreläsningar, men jag får se om jag går på båda. ;) Den andra handlar om läroplanen, nått som vi gått igenom många gånger. Dessutom med samma föreläsare som idag, som kanske inte var den bästa att lyssna på.. Men vi får se. Måste nog ner till biblioteket ändå och läsa lite till seminariet dagen efter, så det kanske är lika bra att satsa på att vara kvar på båda.. om böckerna finns i biblioteket vill säga...

Kommentarer
Postat av: cicci

va pluggar du?

Postat av: Cc

Vilket ar ar du pa?

Andra?

Pluggar du i Ume?

2009-01-22 @ 20:57:37
URL: http://binxx.blogg.se/
Postat av: Cc

Haha uppsala ser ja ju nu :P

2009-01-22 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback