A lovely weekend

Vid 12.30 idag åkte Marie härifrån. Men vi (eller i alla fall jag, för jag kan ju bara tala för mig själv) har haft en riktigt bra helg.

I fredags när hon väl kom fram efter missöde på missöde för oss båda åkte vi till Storvadsbadet i Gamla Uppsala, satte oss där och delade ett par flaskor vin. Igår åkte vi tillbaka dit för en dag med sol och bad. Inte världens renaste vatten kanske, men det var ändå härligt. Så åt vi middag på China Garden också. Gott.:) Kvällen avslutades med kubb, vin, kortspel och en massa massa singstar.

Imorse hann vi bara färga hennes hår innan hon åkte. Sen dess har jag pluggat. Imorrn är det hemåkning till Jämtland och inlämning av hemtenta som gäller. Jag lär ju inte sova särskilt mycket i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback