Deja vu

Första gången jag vaknade idag kunde jag knappt andas för att det var så kvavt i rummet. Dock lyckades jag somna om för jag tycker inte att halv nio nån gång är en rolig kliva-upp-tid.

Nu har jag, för första gången på flera veckor, lite ensamtid. Den sträcker sig till typ 12.30 då Kasper kommer hem igen, och då kan man pussas lite innan jag åker så han får lite ensamtid.:P Det är det sista seminariet idag, och vi är väääldigt glada att vi är i olika grupper. Vi syns lite för ofta just nu. Fast det hinner vi ju sakna när vi ska vara ifrån varandra en månad sen.:P


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst var det :) grymt spännande :D

Postat av: Viktoriae personligt | Grafisk design & mitt liv

Hej hej skulle bara kika in och visa mig, detta är min nya personliga blogg..:)



God kväll! Kram

2009-07-01 @ 22:26:04
URL: http://viktoriae.blogg.se/personligt
Postat av: Marie

Halv nio är ju rena rama sovmorgonen ;)

2009-07-02 @ 17:29:42
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback