Fröken virrig gör entré

Alltså, jag är förvirrad i vanliga fall.. Men idag känns det som om jag har åkt in och ur medvetenhet.. Vet inte hur många gånger jag funderade på vad föreläsaren pratade om... För idag tog jag mig i kragen och gick dit. :) Inga problem magmässigt, men huvudet var då tydligen inte på topp.. Har dessutom köpt på mig böckerna för delkursen igen för typ 1000 kr.. för en månad, aningens dyrt, men det har visat sig nästan nödvändigt i andra kurser inför tentor.. så jag köper väl på.. Blä.. Kanske kan sälja dom nästa år.. billigt iofs eftersom det är överstrykningar i dom, men det finns ju dom som inte bryr sig om sånt också..

I min ensamhet har jag fått för mig att laga lasagne också, bara för att det är så snuskigt gott.. hittills har inget exploderat och det ser ofantligt lovande ut i ugnen.. Annars är inte matlagning någon av mina talanger.. :P


Såhär vettig känner jag mig idag.;P

Kommentarer
Postat av: Tobias

hehe okej kanske blir en andra gång för mig med då ;)

Postat av: Marie

Haha tjuuusigt!

2009-10-23 @ 22:34:08
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: nåkka

Hahaha.. vars är det där?? så himla roligt.. jag skrattar än..

2009-10-24 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback